2010-10-09
 22:01:18

Lördag

Nedräkningen har börjat. Tills den mest betydelsefulla dagen i min tillvaro inträffar! Jag får träffa Tyrone!

Nu är det söndag, måndag, tisdag, onsdag, och sen Torsdag! :D då jävlar smäller det! :)

 

För övrigt. Mer taggad i den här nya kursen, men ändå inte tillräckligt taggad! Alldeles för mycket läsning på så kort tid har vi! Så jag kommer inte hinna allt!

Visserligen kanske jag prioterar lite illa ibland också. Kunde sitta och läsa nu, men istället unnar jag mig själv att sitta framför tv:n en stund en lördag kväll, är inte det acceptabelt ore what!? Fast det kanske beror också på hur mycket man fått gjort under dagen! Imon har jag tvätt tid med som tar upp större delen av min dag! Det blir sånt jäkla spring!

 

Och usch nu sitter jag och äter onyttigt! Egentligen är jag inte sugen, det är bara för att det är Lördag liksom, att jag känner att då måste man ju nästan äta något gott. Sen ska jag försöka, noter att jag skrev (försöka) att inte dricka cola och äta onyttigt i veckan! Kanske bara acceptabelt en vardag i veckan till och börja med, för att inte vara för hård emot mig själv!;), men jag kan varken lova mig själv eller någon annan att jag kommer lyckas!

Usch jag känner mig så äcklig och fet just nu! Och ingenting gör jag åt det heller, precis samma sak som mitt plugg. Jag skulle kunna göra någonting åt att jag inte ska hamna efter så mycket! Läsa! Men ändå väljer jag lite bort det också!:S, jag vet att jag funkar lite konstigt, och jag får bara själv lida för det i slutändan. Men men! Har i alla fall lagat mat ikväll, och det var länge sen jag gjorde, så ett litet + till mig kanske!? :P

 

I morse vaknade jag av världens gulligaste sms ifrån Tyrone :), sånt värmer verkligen! Och kan göra ens dag! :), men det var inte slut där. Klockan 11 någonting ringde blomsteriket och frågade ifall jag var hemma för jag hade fått blommor.

Jag vat helt ställd! Det är inte varje dag man får det :)

Så jag vat ju jätte nyfiken, dom skulle komma vid 12 tiden, och va här strax efter 12! Så jag kunde ju inte koncentrera mig på å läsa, för jag var så nyfiken på blommorna och vem som kan ha skickat dom :)

Jag hoppades givetvis på tyrone, för det skulle jag uppskatta som mest !:)

Men man vet aldrig liksom:P,

 

Sen när blommorna kom så var det en jätte fin stor bukett med jätte fina rosor! Och grönt! Och jag vat så rörd! Och så glad ! :)

Och så låg det en lapp i där det stod ( jag älskar dig )

Alltså att sånna saker kan göra en så fruktansvärt glad! :)

Det uppskattas verkligen enormt mycket! :)

Man känner sig speciell och verkligen uppvaktad och älskad! :)

 

Ett + i kanten till dig Tyrone ;)

Jag älskar dig så otroligt mycket! :)

 

Jag har faktiskt inte så mycket spännande och skriva. Utan det händer ungefär samma saker i mitt liv hela tiden:P

Mormor har åkt in på sjukhuset idag :(, det vat dock mindre roligt :(, den här gången var det hjärtat. Stackaren, hon har haft så mycket nu sista tiden. Inte nog med att hon brutit höften och måste leva med en massa special saker i vardagen för att kunna röra sig och klä på sig, och har massa hemtjänsthjälp, nu hjärtat också! :(

Ska ringa till henne imorgon, fick ett nummer av mamma.

Nu tänker jag avrunda :)

Jag hoppas att alla har en bra Lördag :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0