2010-10-16
 13:48:31

det är lördag :)

Hej hej bloggen! Idag e jag rädd för att det inte kommer bli mycket tid över till plugg!
igår var jag igång redan klockan halv 12, och kunde därför träffa Tyrone redan klockan 7, och då hade jag hunnit läsa klart en bok som skulle läsas, och gjort mig iordning. Men nu känns tiden knappt! Om jag ska hinna träffa tyrone lite nu ikväll också! Och det vill jag! Detta är sista kvällen under den här tiden som jag är hemma som vi kan vara uppe lite längre och mysa, sen går tyrone i skolan nästa vecka och jag måste upp jag med och plugga! Så vill ha denna lördag kväll tillsammans med honom.

Får istället gå upp hyfsat imorgon, eller i alla fall lägga mer tid på att plugga imorgon!

Ute skiner solen och det ser ut att vara ett riktigt härligt höstväder! Det hade varit skönt att få tagit en promenad runt sjön en sån här dag! Men jag kände att tiden inte riktigt räckte till!

För övrigt: inga speciella planer idag. Göra mig iordning snart. Och sen se hur mycket plugg jag hinner med innan Tyrone kommer hit. Tänkte jag skulle träffa honom kring 6, 7 tiden. Så vi får lite tid tillsammans :)

Hade inte så mycket intressant att komma med idag så jag tror jag avrundar där!

Idag blir det alltså skrivning av protokoll av boken ”focus på barn familj och nätverk” om jag hinner.

Och imorgon förhoppningsvis om jag hunnit klart med protokollet på den boken så kan jag påbörja läsningen i boken ”vad hjälper,  vägar att ta sig ur psykiska problem” typ :P

Ha en bra dag alla!:)

Kram/ Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0