2010-10-08
 14:07:46

Då var det fredag igen :) veckorna går så fort

Shiet idag var ett under:P, jag vet inte vad det var för fel på mig:P?

När klockan ringde tjugo i 7 så hoppade jag upp ur sängen medetsamma, och det mina vänner kan jag säga inte är likt mig!:P

Men då han jag också allt jag skulle hinna med :) och det var skönt!

Kul upplevelse, att få uppleva det någon gång :)

:P

 

Åkte med cimen in idag till seminariet. Var med i hennes grupp tillfälligt, för att jag inte hittade dit. Så då hoppade jag in i hennes grupp, så jag kunde åka med henne och notera vägen dit! Nu tror jag att jag vet ungefär hur jag ska åka :)

Hoppas i alla fall.. så nu vet jag det tills nästa gång! Men tråk att jag ska vara i en annan grupp nästa gång när jag kom in i den här gruppen nu. Men men..

Maria Fernström våran lärare var inte med på seminariet. Så det var rätt gött att vi studenter bara satt och kunde prata fritt om det vi ville inom det området vi hade att prata om givetvis :)

Så det var lite soft sådär.

Jag var visserligen inte spänd innan seminariet trots att jag inte kunnat läsa engelska boken.

Men att maria sen inte var med var ju ändå en lite lättnad ändå:P

Så vi gick igenom dom olika kapitlerna i engelska boken.

Men fyfan vad trött jag var sen när vi hade suttit 40 minuter. Då ville man bara ha en säng att gå och lägga dig i!:P

Men jag klarade i alla fall mig. Tog en cappuccino där sen med som gjorde att jag skulle vakna till lite. Nu sitter jag och dricker cappuccino igen, dagens 3:dje cappuccino :P

Och så sushi till Lunch :)

Jag lever i lyx !:P

 

Ikväll funderar jag och cimen på donken. Och om inte cimen kommer hit så kanske jag åker till donken i alla fall.. för nu har jag inte planerat någon mat inför ikväll! Utan imon däremot ska jag laga lite riktigt mat!

Var och handlade idag efter seminariet!

Men ikväll blir det sega! Donken känns ju inte allt för nyttigt! :P , men det är fredag! Och jag vill bara ta det lugnt sen ikväll efter att jag hade tänkt sitta ned nu i några timmar och plugga, då har jag ingen större lust att stå och laga mat till mig själv en fredags kväll.

Utan det blir donken mat och en mys kväll framför tv.n och idol i min ensamhet förmodlingen:P

Cimen hade både ont i tänderna och öronen och nacken idag !

Så hon skulle hem och ta Alvedon och gå och lägga sig:P

 

Helgen ser rätt lugn ut för mig för övrigt.

Blir plugg och på söndag har jag tvätt tid.

 

Btw. Nu har jag ringt och mailat det flesta ställena i eksjö om praktikplats. Förstår inte varför det ska vara så svårt att få tag i en praktikplats där!? Så.. just nu ser det inte så ljust ut! Jag inväntar ett mail ifrån Tommy som har hand om LSS.

Så vi får väl se då. Ska även maila enhetschefen på psykiatrienheten, och se om han hör av sig nästa vecka och se vad han säger.

Tycker bara det är dåligt! Hur ska vi studenter få en inblick i den verksamhet vi vill jobba inom om dom inte ens tar emot studenter, och framtida kollegor inom det yrket!

 

a..ja på torsdag iallafall går tåget mot Småland och mitt kära Eksjö och min kära pojkvän :)

Obs obs. måste boka tåg biljetten med.

 

Nu ska jag avrunda. Men jag hoppas att alla har en bra fredag ! :) och att ni får en trevlig fredags kväll:)

Kram/ Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0