2010-05-08
 17:45:10

min helg hittills :)

Det här är lite roligt :)

Jag sitter och bloggar på en blogg som ingen vet att jag har:P

Jo mer än Evelina då!

Hmmf.. jag borde egentligen lägga min tid på att sitta och läsa en introduktion till förvaltningsrätt, mm visst låter det skoj? Men istället känns de som om jag lägger tiden på att sitta och prata med mig själv eller förlåt, skriva till mig själv, visst är det lagom mobbat?!

Men Evelina är min trogna läsare i alla fall, Hoppas ja ?! ;)

Så nu Evelina ska jag uppdatera dig om min helg..:P

Igår vat jag på föreläsning, jag var fruktansvärt trött!! Men jag lyckades överleva den föreläsningen också!

Sen efter det så träffads vi några kursare på kårhuset och åt tacos buffé.. billigt måste jag säga.

Endast 45 riksdaler för tacos och cola! :P

Sen idag har jag varit på stan större delen av dagen tillsammans med Cimen och sprungit runt och letat födelsedagspresenter till min kära pappa !:)

Och han kommer få en fin fin present tro mig, både pappa och min mamma!

Riktigt dyra presenter också, men vad gör man inte för sina föräldrar!?=)

Dem är ju allt jag har.. och tänk så mycket dem ställt upp för mig och gett mig!

Man fyller bara år en gång om året, då tycker jag man kan skämma bort dem personer man älskar lite extra ;)

Jag e dyr till smaken numera..:P

Faller inte för billiga saker..

Nu ska jag strax laga lite bakad potatis och steka bacon :)!

För jag orka inte läsa i den trista lagboken! Vilket jag absolut borde göra!! Men jag blir bara galen av det ikväll!

Sen kommer Cimen klockan 8. då ska vi se på l.a. gigolo! :)

Det blir ju skojskoj..

Imorgon måste jag tyvärr ägna större delen åt dagen till att (läsa!) jag borde…

Sen nästa vecka på Måndag (läsdag) och möte med lärare på högskolan

Tisdag (föreläsningen, sen tar jag tåget hem till Småland) för att få vara hemma och pussa lite på min hund och fira mina föräldrars födelsedagar:)

Puss och kram

 


Kommentarer
Postat av: Evelina - Tävling i bloggen

Åh tack gumman för att du uppdaterar för min skull :) roligt att veta vad du gör :) Roligt att du kommer hem lite nu då? Gratta föräldrarna från mig :) Hur länge stannar du hemma innan du åker tillbaka? :D skulle varit så roligt att träffas jue

kramar till dig gummsan


PUBLICERAT: 2010-05-10, 22:14:02 | URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0