2010-06-24
 15:12:19

uppdatering

Nu har jag fått inviga min bikini den här sommarn :)

I alla fall en liten stund ) fick passa på medans solen var framme..:)

Bättre man får lite färg i varje fall än inget alls:P

 

Fundera på att ta på mig kläderna nu och göra mig iordning lite och ta mig ned till stan en sväng för å se ifall man hittar något roligt :)

Sen funderar jag på att ta svängen förbi mitt gamla jobb och hälsa på :)

Emmy jobbar jue idag också. Även på det stället som jag jobbade mest på..:)

Så kan säga heej till barnen där :)

Sen måste jag jue hem och utföra det jag lovat Emmy, och det är att baka en kladd kaka tills ikväll tills hon kommer :P

Så ska springa å få på mig kläderna nu och bege mig iväg

Ha det gött allesammans ute i det fina vädret :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det har verkligen varit härligt väder idag =) JAg har solat ungefär 5 timmar. Har typ bränt mig i ansiktet dock :s Men jag vill ändå har mer sol :) Det finns ju inget finare än att vara brun liksom :) hihi kladdkaka låter mumsigt du :)


PUBLICERAT: 2010-06-24, 22:15:38 | URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0