2010-07-07
 23:37:34

uppdatering..

Jo btw.. glömde skriva att jag blev tillfrågad idag ifall jag ville jobba när stadsfesten är här i Eksjö på lördagen blir det då isånafall mellan 15.00-18.00

Då får jag gratis inträde, gratis mat, och en t.shirt ;)

Däh nie!

Jag har dock inte riktigt bestämt mig ännu ifall jag ska jobba. Jag ska jue ut med vännerna förmodligen både fredag och lördag. Jag vet inte riktigt vad planen är ännu med dem? För vi har inte gjort upp någon direkt plan ännu. Så måste höra mig för med dem innan jag bestämmer mig för ifall jag ska ta jobbet. Dessutom måste jag kolla upp vad det är för band som spelar isånafall mellan 15.00-18.00 så jag inte missar någon artist som jag vill se, för det vore jue trist:(

Men är det ingen speciell artist som spelar då och vi ändå inte ska gå ut innan 18.00 så kan jag jue faktiskt jobba, för sen har jag jue gratis inträde hela kvällen :)

Så  då kanske det är värt det:)?

Hur hade ni gjort?

Vi får väl se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0