2010-07-25
 13:26:47

Söndag

Jag har varit rökfri i en dag nu!

Det låter kanske som ingenting men det är mycket för mig.

Har inte rökt än idag heller, och tänker inte göra det heller!

Då har det snart gått 2 dagar då jag varit rökfri!

Fått sån jäkla hosta, och vet inte om det är förkylning eller om det är rökhosta, men jag ser det som ett varningstecken, dags att sluta röka! Den här himla hostan går ju aldrig över! As störande!

Guu vad skönt inatt har jag i alla fall kunnat sova lite! Känns as gutt!

Hoppas jag kan sova lite inatt också! Gick upp för typ en halvtimme sen, nu ska jag ta mitt morgon kaffe, utan cigg!

Ha det gött alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0