2010-07-12
 14:08:54

Måndag

Heej Heej bloggen.

Nu skriver jag fast det ännu inte hunnit hända så mycket idag:P

Kanske uppdaterar bloggen lite senare.

Det lär jag ju hinna med om jag inte somnar i eftermiddag, för jag är så sjukt trött:P

Inatt pratade jag med Tyrone på telefon, det var väldigt trevligt :P

Men hans pengar tog slut så det avbröts till slut.

Men nu kommer han hem i övermorgon, då kan jag prata mer med honom då :)

Hade på en liten mini fläkt i rummet inatt men den förslog ju typ ingenting.

Men bättre än inget i alla fall.

Hoppas på att det blir åska och regn ikväll så att den här kvalmigheten kan försvinna.

Idag var jag tvungen att gå upp tidigt och kissa Molly fast jag kom i sängs så sent.

Var dock uppe en halvtimme för sent upptäckte jag.

Hon skulle kissas senast 9 enligt konstruktionerna, men jag vat ute med henne halv 10.

Men de var nog inte så farligt!

Hon har fått sin morgon medicin, men jag har inte lyckats få i henne någon mat.

Gav henne torrfoder med lite glass på, men hon är ju inte dum hunden :P, hon slickade upp glassen och sen struntade i att äta torrfodret, få se om jag kan få i henne lite torrfoder när vi går ut på promenad senare idag, annars får hon äta riktigt mat ikväll.

Får ej glömma att köra ut sopptunnan idag.

 

Nu ska jag strax in i duschen och göra mig iordning. Becka ska snart åka hem. Och jag ska vattna ute blommorna och inne blommorna på övervåningen.

Kanske skriver några rader senare.

Ha det så bra

Kram/ Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0