2010-07-31
 22:28:46

lördag

Tjiing tjiing bloggen :)

Varit lite dålig på att uppdatera min blogg senaste tiden, för jag e så busy hela tiden ;P
Men igår iallafall så var jag och Tyrone hos Pekka och drack lite och spelade ölspelet och mest tjötade.
Emma och Johan var där ozzå. Det var typ första gången jag träffade pekka och jag tror att jag blev accepterad som Tyrones flickvän;P, jag hoppas i varje fall det:P
Sen åt vi ost och jag fick saltgurka! :))
min efterlängtade saltgurka..:P
Det var jue trevligt :P..
Han hade ovanligt fin lägenhet för att vara kille:P
brukar ofta se lite sådär typiskt kill aktigt ut annars, inte så mycket energi nerlagt i de hela..:P
*asg* =D..

Nu sitter jag här med Tyrone ..:P, ååå vi tittar på family guy, typ as kul ;P..
vi har precis käkat kebab, och tidigare idag skickade jag iväg Tyrone för att köpa pasta, man måste ha pli på dom ;)

Min bror har varit hemma hela veckan, men jag har knapt lagt märke till det för jag har haft fullt upp med att vara tillsammans med tyrone, vilket är mycket mycket mysigare än att umgås med Jocks..;P
Imorgon åker Jocke tbx till Uppsala, sen vet jag inte när jag får se honom igen!? han ska börja sitt examensjobb i linköping, så vi får la se när jag återser honom?! troligtvis till jul.

Nu är det bara en månad kvar tills jag ska tbx till Falun. Det vill inte tänkas på just nu!
Ska bara njuta av sista tiden, och mysa med Tyrone.. :))

Fast snart dags också att börja plugga till sociologisk analys tentan:/

Försökt nå Cimen på telefon, men får inte tag i henne, tror inte hennes mobil fungerar i Syrien där hon är.
Henne återser jag den 30 augusti, men hon kommér hem ifrån Syrien den 24, men då är jue jag dock inte i Falun..

a.. ja nu får ni ha det så bra, skriver och uppdaterar mer en annan dag !
ha det gutt!
tjiing =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0