2010-08-10
 17:20:48

Tisdag den 10 augusti

Tjiing bloggen! :)

Kan informera om att min blogg är under uppbyggnad:)

Så inom kort kommer det ske en del förändringar av utseendet. Den som står för designen kan jag uppriktigt säga att det inte är jag, utan min vän Evelina Faag ska göra den :)

Hon har fått ganska fria händer så det ska bli spännande att se vad det blir av det:)

Idag har jag en riktig slö dag! Ganska lika alla övriga då visserligen!:P

Sitter fortfarande i morgonrufs och inte kommit in i duschen ännu! Illa! Suttit och lekt på Fejan:P, Hade ett registrerat konto på facebook innan men använde den aldrig! Kom upp i ca 49 stycken vänner förfrågningar till sist! Men nu mina vänner har jag gjort en ny facebook som jag tänker använda! I varje fall så ofta jag hinner. Det blir väl något mer sällan efter den 30 augusti då plugget sätter igång igen. Men där kan ni alltså nå mig precis som ni kan nå alla andra människor runt över i världen där, eftersom det är väldigt sällsynt numera att man inte har facebook.

Lunarstorm har ju tragiskt nog lagts ned! :P, skämt och siddo.

Så det är vad jag pysslat med idag, suttit och letat upp massa gamla godingar på fejan :P

Och nu bloggar jag! Väldigt meningsfullt.

Plugget ligger på bordet och väntar, men jag har i varje fall lagt alla vetenskapsteori anteckningsblock och papper och böcker i en hög! Så att jag har lagt det för sig och skiljt av det från alla andra böcker ifrån dom andra kurserna, så jag vet vad det är som enbart handlar om vetenskapsteori, det är jue alltid en bra början!:P schemat ligger där med där det står vilka kapitel i vilka böcker vi ska läsa. Så.. när jag får ork och kraft ska jag väl sätta igång med skiten, men känns dock lite sent påbörjat nu när tentan skrivs den 24! Ser inte så ljust att jag gör den då, vilket innebär att jag antingen får en riktig jävla intensiv start nu när jag börja genom att plugga till två tentor! Jobbigt med sådan chock start efter ett helt sommarlov, eller också får jag plugga inför 2 tentor över julen, känns inte heller så kul :(

Då man vill njuta av julstämningen och familjen, vänner och pojkvän, men det hade jag ju kunnat tänkt på lite tidigare! Hade jag bara pluggat inför den här jävla tentan nu och gjort den i augusti så hade jag leggat i takt! Inte behövt tänka på den mer! Men planen var jue att jag skulle vara helt ledig hela sommarn och sen sista månaden i augusti skulle jag börja plugga inför socialrätts tentan, men jag visste inte när jag gjorde planen att jag skulle gå och bli kär! Och då har det varit svårt att slita sig ifrån den där sötnosen! Så mina studier har fått ta smällen för det. Men studierna måste jue göras i alla fall, annars går det inte!

 

Men mycket av min tid som jag hade kunnat lagt på att plugga går till att göra mig iordning, i know! Det är ett handikapp som jag måste göra mig av med! Som jag vill bli av med! Jag kommer spara så mycket tid och hinna med så mycket mer! Som tillexempel hinna träffa Tyrone så mycket mer i sommar innan jag sticker till Falun.

Men man vill jue vara fin för honom när man träffar honom :)

Tihi..

 

I varje fall.. jag har varit dålig på att blogga sista tiden!

I helgen hade vi grillning här med Tyrones vänner..:)

Danne, Emma och Pekka, och Tyrone med givetvis:)

Det var trevligt nästan hela kvällen, till dess att värdinnan ( jag med andra ord ) gick och kräktes ned hela badrummet och mig själv, medans Danne stod utanför badrummet och sjöng kareoke och väntade på att jag skulle jojna honom:P men det vat inget med det, och när jag hade kräkts färdigt så hade två av mina gäster gått hem, Pekka och Emma..:P

Haha :)

Såå.. det var just en snygg värdinna jag var :P

Men vet faktiskt inte själv vad som hände!? Tyckte inte att jag drack mycket alls den kvällen, jag är van vid att tåla mycket mer, men sådant varierar ju, jag vet, men ändå!

 

Över till annat, jag har inte hört mycket ifrån mormor på sista tiden! Hon har inte hört av sig så mycket heller, det är lite tråkigt :(

Säkert pågrund av att hon tror att jag e för upptagen med min nya kärlek :P

Ska nog ta och maila till henne :)

Och jag borde ju åka i alla fall över 2 dagar eller nåt till henne till kristianstad innan jag sticker tillbaka till Falun, för det har jag jue i stort sätt lovat henne, och vi har ju inte firat hennes födelsedag heller, och hon har inte fått sin födelsedags present av mig som jag inte gjort än men som jag ska göra.

Vi får se om det blir en liten resa dit!

 

På Torsdag ska jag träffa Angelica i Vetlanda, då blir det att gå upp tidigt! Segt! :S men men..

Måste handla lite saker i Vetlanda som inte går att få tag i här i Eksjö.

Sen ska jag hänga med Angelica upp till barnmorskan en liten sväng också:)

Det blir jue spännande, se vad som säger, och det ska bli spännande att se om magen har växt något sedan sist jag såg henne :)

 

Ikväll får jag klara mig utan min Tyrone! :(

Det känns inte alls kul ! men det gäller ju att vänja sig också, om ett tag måste vi lära oss att vara ifrån varandra jätte mycket! :(

Men det vill jag inte tänka på nu! För jag är fortfarande här! Och medans jag är här så vill jag tillbringa så mycket tid med honom som möjligt!

Men jag måste jue även hans vänner få lite tid med honom också :), så äre jue faktiskt.. :)

Men jag får träffa mitt gullebarn imorgon i varje fall !=) Hoppas jag, om han inte dissar mig då också, det kan jue hända;)

Då blir jag riktigt ledsen i ögat :P

Men jag längtar så att få vara i hans armar igen! Helt galet sjukt vad jag gillar den människan! :)

Vie e perfekta för varandra! :)

Eller vad säger du darling ;)?

 

Så jag läääängtar!! :)

Inte många timmar kvar :P

 

Imorgon ska jag (försöka) få några ärenden gjorda på stan med, så förhoppningsvis kan jag komma i sängs hyfsat ikväll och sen komma upp vettigt imorgon!

Ja vad kan man mer dela med sig av ? till helgen så blir det kräftsoppa hos mig :)

Haha om det blir som vi sa i helgen, för isånafall kommer Pekka, emma, tyone och Danne.

Fast vi måste nog äta nåt mer än kräftsoppa, känns lite, lite …

Men det ordnar sig säkert :)

Men jag vet inte hur seriösa vi var när vi sa det, men det återstår att se hur det blir:P

Danne läre ju i varje fall dyka upp skulle jag kunna tro :P

Haha ! :)

Ja Tyrone har fina vänner han faktiskt:)

I like them..

 

Men nu måste jag fortsätta här med mina meningsfulla saker :), eller ska maila min handledare i Falun med bara för att hålla uppe kontakten, det ska jag ta och göra :)

Ha det gött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0