2010-08-04
 13:17:15

onsdag

Heej bloggen. Idag har jag varit uppe sen klockan

Halv 8. Jag hade tänkt sovit tidigt igår kväll men det vat inte riktigt så ändå, för jag orkade inte flytta mig upp från soffan till sängen. Sedan låg jag och sms:ade med Tyrone halva natten, men just av den anledningen att jag kände mig så pigg att jag inte kunde sova. Tyrone var på ”fest” eller vad man ska kalla det, för Danne hade fyllt år, jag hade gärna hängt med om det inte var för att jag kände mig så kraslig och skulle upp så tidigt på morgonen idag och iväg till läkarn. Saknade Tyrone som fan under kvällen!:(

 

Men så fort jags lutade messa med honom så somnade jag ganska snabbt ändå.

Idag har jag varit på vårdcentralen hos en läkare och kollat min hals, tog ett halsprov och ett stickprov. Halsprovet visade ingenting, så alltså Har jag ingen halsfluss. Stickprovet visade en högre halt av infektion. Så jag har alltså nån virus i kroppen vilket känns både i halsen och på hur trött jag är just nu! Så jag fick inget pencelin utskrivet, utan vi ska avvakta så ska läkaren ringa mig på Fredag och kolla läget. Om det blivit bättre eller sämre, och isånafall kan han skriva ut recept via telefon.

Sen efter det sprang jag och gjorde en massa ärenden på stan som var nödvändig, glömde handla några saker, men mamma fick pengar av mig så hon kunde handla det.

Hämtade lunch ifrån sunrise idag, men det var inte alls gott av nån anledning? Kanske man inte uppskattar mat så mycket när man är sjuk och inte känner sig så pigg.

Mår nästan illa nu.

Men ska sätta på en kopp kaffe och äta mitt efterlängtade runda wienerbröd..:P

Ska bli gött med en kopp kaffe. Då Kanske jag piggnar till lite. Jag ska ta en dusch sen med och fixa mig iordning lite. Känner mig inte så fräsch idag då jag gick upp ur sängen och nästan direkt iväg till vårdcentralen utan att fixat mig särskilt mycket.

Senare i eftermiddag hoppas jag på att Tyrone kommer hit :)

Så vi kan titta på het baberiba och pussas ;)

Tss.., han ligger säkert och sover nu! Sms:ade han tidigare men har inget svar fått, så han ligger säkert och snarkar och sover som ett litet barn i sin säng nu :P

 

Nu ska jag sätta på kaffe och hoppas på att tyrone hör av sig sen :)

Ha det bra alla.

Kram / Fia


Kommentarer
Postat av: Evelina

Men lilla Sofia! Mejla mig nu då så att jag kan börja med din design!!! :D


PUBLICERAT: 2010-08-04, 14:08:37 | URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0