2010-08-23
 20:24:06

Måndag den 23 Augusti

Kära blogg:P

Nu sitter jag här vid datorn med en kopp kaffe och lite choklad och sitter och skriver i min blogg :)

Tittar ut genom fönstret och det känns redan lite höstigt utanför. Klockan är bara 8, men det har redan börjat mörkna. Varför känns somrarna alltid så korta för?

I alla fall har jag haft en väldigt bra sommar. Jag kanske inte gjort lika mycket som jag hade tänkt att göra under sommarn, men det gör ingenting, för jag har istället träffat en helt underbar kille, och det var värt att avstå alla andra saker pågrund av det :)

Så spenderat nästan hela sommarn tillsammans med honom, vilket har varit hur härligt som helst! :)

Nu känns det väldigt avigt, eftersom jag åker tillbaka till Falun på söndag. Svish sa den här sommarn så var den över :(

Men jag försöker att tänka positivt fast det känns jobbigt. Jag vet att både jag och Tyrones känslor är starka och att vi därför kommer hålla ihop pågrund av den anledningen. Och jag försöker tänka det här läsåret i små delar. Nu kör vi intensivt 100% fram till jul. Det är ca 3, 5 månader kvar, och då kommer jag hem och är hemma över jul och nyår, och hinner träffa min älskling mycket där. Och däremellan innan jag kommer hem för julen så kommer säkert jag göra några resor hem ( för jag kommer inte klara av att vara ifrån min älskling länge) och han kommer säkert göra några resor till mig förhoppningsvis. =), sen efter jul och nyår då är det ca 5 månader kvar tills jag får sommarlov igen, och då har vi en hel sommar tillsammans där igen då jag förhoppningsvis är helt ledig och inte har några tentor att plugga till, och då kan vi vara helt tillsammans och göra precis vad vi vill, om nu inte han har studier då vill säga. För han ska ju plugga med.

Men i alla fall, och däremellan innan sommarn så hinner vi ju ses ett antal gånger med, jag åker hem och han till Falun :)

Och sen förhoppningsvis om allting går enligt får plan så flyttar ju sedan tyrone till Falun till nästa sommar, efter ett år. Så vi behöver bara vänta ett år och det kommer kännas lite jobbigt men sen efter ett år så kommer vi kunna se varandra och vara tillsammans med varandra varenda dag :) och det är den tanken som kommer att hålla mig vid liv i mindre roliga stunder, det är det som kommer ge mig drivkraften att orka plugga!

Jag längtar så!! :)

 

Men än e jag inte i Falun. Så har några dagar kvar att avnjuta tillsammans med min kärlek :)

Och jag ska njuta av varje sekund!

Jag hinner sitta och blogga lite nu, för han är inte här än :P, han är hemma och formaterar om sin dator, men kommer snart hoppas jag =)

Han skulle i varje fall vara här innan 9 trodde han:)

Ohh skulle så gärna vilja lägga ut några skit fina bilder på honom sen hans student på bloggen, men det går inte! =/ för det är nåt vajsing med bilderna. Han e hur fin som helst på dom korten =)

Fundera på om det går fixa så att man kan framkalla dom bilderna, så jag kan ha ett kort på honom på hyllan i Falun =)), för det blir inte lika fint om man bara skriver ut på skrivaren. Men det kan jag ha så länge, medans jag väntar på dom riktiga korten :)

Får ha ett eget album sen till slut med Tyrone i eller nåt=) hehe, sitta och titta på när jag saknar honom, dvs hela tiden:P

 

mm.. snart börjar skolan somsagt. Hoppas detta läsåret blir roligare, känner på mig att det kommer bli roligare än första läsåret, vi kommer läsa om lite mer intressantare saker detta året. Fast nu nästa vecka så börjar vi med juridiken igen fortsättningen, det är väl inte världens roligaste, men sen framåt jul börjar vi läsa om familj och barn, det ser jag fram emot!

Det kommer nog bli tungt när jag kommer tbx till Falun, och extra tungt nu när man träffat en kille i Eksjö som man älskar och som man kommer sakna. Men om man bortser ifrån det så känner jag mig ändå ganska taggad ändå inför att börja plugga. Hoppas bara att jag kommer vara det med när jag kommer tbx till Falun.

För jag vet inte alls hur jag kommer reagera när jag kommer tillbaka!? Att det kommer bli jobbigt det vet jag. Men det kanske blir ännu jobbigare än vad jag tror, och då kommer man jue inte vara så taggad att plugga, men jag måste! Spelar ingen roll om man mår dåligt, studierna stannar inte upp för det, och tar hänsyn till det. Det suger lite. För det är så svårt och plugga när man inte mår bra. Men men. Det återstår och se hur det blir helt enkelt :)

Nu ska jag fixa med lite annat.

Ha det bra =)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0