2010-08-16
 00:06:23

Idag, amazing taste tillsammans med Danne, Tyrone och Emma, och lite monopol :)

Tjing bloggen! =))

Idag är det Söndag, och igår var det lördag !:P och då stod jag i köket på kvällen och lagade kräftsoppa åt mina små vänner Danne, Emma, och pojkvännen Tyrone =))

Det var mumsigt! :)

Shellan blev nog lite avundsjuk när jag berättade i telefonen innan att dom hade fått kräftsoppa, för vi har ju länge pratat om att jag ska göra den kräftsoppan till henne också =) men det får nog bli nån annan gång senare framöver dock :( eftersom jag snart åker tillbaka till Falun igen! :(

 

Men i alla fall.. Så igår åt vi kräftsoppa och drack lite och mest hängde tillsammans, rätt segt men ändå trevligt =)

 

Idag har jag umgåtts med Danne, Emma och Tyrone igen :)

Vi var ute och käkade lite mat på amazing taste tillsammans :)

Det var trevligt =)

Efter det gick vi hem och tog en kopp kaffe och åt choklad!:)

Jag och Emma blev så choklad sugna så vi tog svängen förbi willys och handlade lite choklad och jordnötsringar:) (jordnötsringar eftersom jag vet att Tyrone tycker om det)

Bästa flickvän eller hur ;)

mm.. menart! ;) höhö…

 

På kvällen sedan har vi spelat monopol, Emma var dock inte med då hon vat tvungen att åka hem med bussen till Nässjö. Men jag, Danne och Tyrone spelade:)

Drygt spel alltså eftersom man kan hålla på och spela i all evighet! Därför gäller det att börja i tid !:P, Tyrone gick det sämst för;) (konstigt) *host*

Så han vat tjurig och gick därifrån :P, så då var det bara Danne och jag kvar:)

Och Danne van jue över mig! Men jag vat jue ingen dålig förlorare för det;), tog det rätt soft! :P

 

Nu är det bara jag och Tyrone kvar :P, jag fick ett ryk innan när Danne hade gått och började städa överallt :P Nu fick jag ett ryk och var tvungen att blogga ozzå;)

 

Imorgon kommer Shellan hit :)

Klockan 3 dock eftersom jag e så seg på att komma upp på mårnarna nu för tiden:P, men imon fick jag inte höra av mig och säga att vi skulle ses senare som jag gjort innan :P

Bäst att hon ringer klockan 1 som hon sa för att titta så jag e uppe:P

Annars somnar jag la om, som jag gjorde sist:P

I alla fall.. Vi får se vad vi hittar på för något :)

Vi har funderingar på att vara med Tyrone, och Danne och eventuellt Emma? Och bowla.

Sen kanske gå till musegården och titta på Tyrones pappas kompis som spelar så jag kan träffa Tyrones pappa med för första gången. Men vi får se om det blir så? Beror helt och hållet på vad Shellan känner för med:)

Blir eventuellt sista gången jag träffar shellan nu innan jag åker tillbaka till Falun. Sen vet man inte när man får se henne igen? Nu är det 2 veckor kvar exakt tills jag åker, snart en vecka och 6 dar.

Känns inge bra för mig och Tyrone! Men får njuta så mycket av tiden som möjligt tillsammans! Och sen hoppas på att det inte dröjer längre förens man får se honom igen!

 

Nu ska jag avrunda och stänga av datorn för att gå och lägga mig hade jag tänkt!

Ha det så bra! :)

Kram / Fia


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det måste jag inte. Det här var en present och min

bror har varit väldigt hemlighetsfull om detta, jag vill inte göra det när

dom har gjort det här för mig. Eftersom det var en present så tycker jag inte att jag kan göra det.

Man gör inte så när det är en present, och det är någon dom har fått kontakt med genom sina

bekanta. Så tyvärr, men hoppas du hittar någon annan. =)


PUBLICERAT: 2010-08-16, 12:38:11 | URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0