2009-08-22
 16:14:51

uppdatering..

hej !.. =)

ja vad har hänt senaste tiden??.. Den här veckan har jag varit på introduktionsdagar på komvux.. Mycket information att ta in..
Börjar min första lektion nästa vecka på Tisdag.. veckan därpå startar lektionerna i min andra kurs som jag tänker läsa..
just nu känns detta mest som ett måste göra, inte särskillt roligt nånstans, utan mer en nödvändighet.. visst man ska inte se allt negativt, lite kul ska de kanske bli att få fördjupa sig lite i engelskan och så... men ....
Jag hoppas att den insatsen jag gör nu kommer att hjälpa mig in på den utbildningen jag vill gå sen ...
de e bara därför jag gör detta ..

Igår var jag ensam hemma och jag insåg vilken tid allting tog när man måste göra allt själv, handlar, laga mat, gå ut med hunden 3 gånger om dagen, ge mat till djuren, diska, tömma diskmaskin, stryka kläder osv osv.. :P...
Igår kom Emmy och gjorde mig sällskap en stund på kvällen :)
jag hade lagat bakpotatis och knapperstekta bacon, och till de serverades det vitlökmarinerade oliver, och kall sås.. och cola..!=).. hehe .
de va jätte gott !:)..
och vi hade trevlig kväll som vanligt!
Tyckte det var kul att du tyckte så mycket om mina cd skivor !:)..

Idag har jag joibbat en stund.. de var riktigt segt att jobba idag faktiskt, men skönt att komma hem !=)
nu sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska komma hem från stockholm.. vill ha lite sällskap :)
fast.. de e ganska skönt ändå när jag tänker efter att få va litre själv också!:)..
och när mamma och pappa kommer hem, kommer också Mollsan hem!:)
saknar henne !:)..
skulle kunna hämta henne tidigare hos ett par som hjälper mig att vara hund vakt , men dom tycker så myvcket om molly själva, så jag vill inte komma dit och hämta henne för tidigt, när jag redan sagt att hon hämtas senare i eftermiddag / kväll :P..

men men :).. nähä! nu ska jag slöa vidare!:)
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0