2009-08-08
 16:47:39

sjuk!?

Uch och fy! Nu har jag kännt mig konstig i huvudet i 3, 4 dagar och sedan så otroligt tött i hela kroppen ! ?
vad är detta ? jag som annars aldrig bruka ha ont i huvudet!
det kanske bara är värmen?
eller är det att jag spänner mig bara för mycket och känner efter för mycket ?
eller har jag fått en släng av sin influensan !?.. :-O
man blir ju lite nojig eftersom de skrivs om svin infuensan typ i varnan smålands tidnings blad och de skrivs så mycket utav alla medier...
men men kan ju bara vara någon annan typ av infektion...
få se hur de går :)

Annars är det väldigt varmt! jag och  mamma står , eller jag stod på övervåningen och packade upp alla kassar ifrån lägenheten ! jag orkade inte mer :P så jag satte mig en stund här och fortsätter vid ett senare tillfälle ifall mamma inte redan tagit alla saker och placerat på vinden och i mitt rum osv!
sådant är jobbigt för då vet man inte hur man har det:P..

iallafall.. detta blev inte så roligt blogg inlägg.. :P
ska försöka bli bättre på blogga nån dag !=)) de har funnits mycket mer roligare att blogga om förra veckan, men jag har inte hunnit skriva om de.. =)
hoppas allt är bra med alla!
ska även en dag när jag har tid och känner för det se över hur man fixar till sidan lite snyggare än vad den e nu :P

Evelina e i Bulgarien nu föresten :)
hehe (jag vet att du säkert kommer läsa detta blogg inläg sen;)...
jag hoppas att du har de toppen! och att du har de skönt och njuter!
och att du klarar dig undan svin influensan =)
du kommer va en riktig brunfis när du kommer hem ;))..
uch jag sj har inte alls solat mycket i sommar eller badat!!..
men men ...

nu måste jag vidare...
kram !=)

Kommentarer
Postat av: Evelina

hoppas du mår bättre snart gummsan :) hehe ja minsann så läste jag ditt inlägg hehe, jag har haft det underbart i bulgarien. är inte jätte brun kan jag ju inte påstå men det beror ju också vem man jämför med :p pussar o kramar


PUBLICERAT: 2009-08-12, 20:25:46 | URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0