2009-08-15
 14:04:49

hälsocoach ?

Nu har jag suttit igen på internet och tittat vad jag har för möjligheter att plugga på för utbildningar utifrån de btyg osv som jag har och kommer att få ..
Hälsocoach är väl inte riktigt exakt det jag vill hålla på med, men det värka ändå rätt intressant ändå och man får även studera socialpsykologi vilket är samma som man studerar när man vill bli socialpsykolog, ioförsig blir de något mindre läsning om socialpsykologi på hälsocoach utbildningen.
Men.. Jag får en högskoleexamen ?.. hus pass bra e de?
och hur mycket jobb kan man få när man har en högskole examen ?.. de står att man sedan efter hälsocoach utbildningen kan studera vidare för att uppnå en kandidat examen ? antar att kandidat examen är något bättre än en högskole examen ? någon som vet ?..

haha =) ska jag bli hälso coach så måste jag bli mer hälsosam själv:)
då kan jag inte leva det liv jag gör och samtidigt säga åt andra att tänka på vikten och tänka på vad man äter och sin träning :P.. haha !=)..
men men.. Vi får se.. hälso coach skulle väl isånadall bara vara ett andra alternativ, jag vill fortfarande såå gärna bli social pedagog eller socionom eller socialpsykolog..=)
vi får se vad det blir av mig till slut :) jag hoppas att det blir något utav de!=)

Den här dagen har varit väldigt slö hittills..:P
jag har i princip inte gjort någonting :P haha
kul de låter va ?!..
Jag har fortsatt med att stryka idag för att hjälpa mina för'äldrar lite :)!
annars har jag mest suttit vid tv:n..
ska strax hoppa in i duschen så jag e färdig ifall jag skulle få för mig att göra något..=)
men ni får ha en bra dag !=)
skriver kanske en eller två rader senare idag !:)

Vad har ni funderat på att bli föresten ?:)
ni kanske har några bra tips till mig att jobba som, som jag själv inte haft en tanke på?=)
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  Namn: Sofia
  Ålder: 22år
 


    Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox
RSS 2.0